Najnowsze komentarze
    Na temat
    • Skromnie ale zdrowo czyli gdzie się podziały dobre nawyki żywieniowe
      Twierdzi się że dawniej było gorzej. Warto przeanalizować taki wniosek podając za przykład kuchnie. Kiedyś człowiek to co zagospodarował wkładał do garnka. Powstały skromne ale pyszne potrawy. Dzięki produktom naturalnym …
    • Hiszpańskie specjalności
      Chodne gaz pacho oraz sycące paelli to główne specjalności hiszpańskiej kuchni. Kuchnia ta kojarzy nam się z aromatem pysznego wina oraz zapachem oliwek. Oczywiście wielką role odgrywają tutaj także przyprawy, …
    Marzec 2019
    P W Ś C P S N
    « sty    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

    Przygotowując śniadanie, musimy pamiętać, że jest to jeden z najważniejszych posiłków w ciągu dnia. To właśnie jedzenie spożyte podczas śniadania musi nam dodać sił i energii na cały poranek. Warto jest więc przyrządzić coś zdrowego, coś co lubimy. Mogą to być płatki zbożowe z mlekiem i szklanka soku pomarańczowego, mogą to byś kanapki z szynką, serem, pomidorem, ogórkiem, co możemy popić pyszną kawą zbożową. Warto też wypić zieloną herbatę – choć tej nigdy nie powinniśmy pić na czczo. Nie powinniśmy również zaczynać dnia od wypicia mocnej kawy, jeśli nie dołączymy do niej choć kromeczki pożywnego chleba – najlepiej ciemnego, razowego z ziarnami – jak kto woli. Dla dzieci, możemy przygotować kanapki z pysznym masłem orzechowym lub czekoladowym (nutellą). Dzieci uwielbiają takie śniadania. Im również do posiłku możemy podać zbożową kawę (inkę), dodatkowo powinniśmy nakłonić je do wypicia jogurtów z serii wzmacniających organizm – Acitmel – to bardzo dobre i sprawdzone jogurty, które będą chronić nasze dzieci przed bakteriami i wirusami, z którym mają styczność każdego dnia w szkole czy przedszkolu.

    Comments are closed.