Najnowsze komentarze
    Na temat
    • Czasopisma kulinarne
      Niejednokrotnie zdarza się, ze osoba nie wyniesie z domu umiejętności gotowania, bo w domu matka sama przygotowywała posiłki i nie pozwalała nikomu na gotowanie jedzenia. I taka osoba idąc na …
    • Potrawa z ziemniaków zwana prażonkami
      W niektórych regionach Polski jest znana potrawa określana mianem prażonek. Niekiedy używa się też nazwy „pieczonki”. Popularna jest zwłaszcza na Śląsku, a już na przykład na Mazowszu mało kto o …
    Październik 2017
    P W Ś C P S N
    « sty    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  

    Przygotowując śniadanie, musimy pamiętać, że jest to jeden z najważniejszych posiłków w ciągu dnia. To właśnie jedzenie spożyte podczas śniadania musi nam dodać sił i energii na cały poranek. Warto jest więc przyrządzić coś zdrowego, coś co lubimy. Mogą to być płatki zbożowe z mlekiem i szklanka soku pomarańczowego, mogą to byś kanapki z szynką, serem, pomidorem, ogórkiem, co możemy popić pyszną kawą zbożową. Warto też wypić zieloną herbatę – choć tej nigdy nie powinniśmy pić na czczo. Nie powinniśmy również zaczynać dnia od wypicia mocnej kawy, jeśli nie dołączymy do niej choć kromeczki pożywnego chleba – najlepiej ciemnego, razowego z ziarnami – jak kto woli. Dla dzieci, możemy przygotować kanapki z pysznym masłem orzechowym lub czekoladowym (nutellą). Dzieci uwielbiają takie śniadania. Im również do posiłku możemy podać zbożową kawę (inkę), dodatkowo powinniśmy nakłonić je do wypicia jogurtów z serii wzmacniających organizm – Acitmel – to bardzo dobre i sprawdzone jogurty, które będą chronić nasze dzieci przed bakteriami i wirusami, z którym mają styczność każdego dnia w szkole czy przedszkolu.

    Comments are closed.