Najnowsze komentarze
    Na temat
    • Ekologiczna żywność, moda czy świadomy wybór
      Podczas codziennych zakupów staramy się wybierać produkty, które zawierają jak najmniej dodatków i konserwantów chemicznych. Staramy się jeść zdrowo, a nasz jadłospis staje się coraz bardziej przemyślany. Nasza codzienna dieta …
    • świetlówki ledowe 120cm
      Świetlówki ledowe 120cm. Na szczęście skończyły się czasy migających świetlówek fluorescencyjnych, zbyt często psujących się starterów i dławików zajmujących zbyt dużo miejsca. Nie ma już problemów z transportem delikatnych, długich, …
    Styczeń 2019
    P W Ś C P S N
    « sty    
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

    Nie od dziś jest wiadomo, jak ważne dla zdrowia każdego człowieka jest spożywanie dużej ilości warzyw, niezależnie od tego, z czego składa się jego główne menu. W polskiej kuchni rola warzyw jest coraz bardziej doceniana, chociaż w kuchni staropolskiej takie warzywa jak marchewka czy brokuły nie były obecne w dużym stopniu. Obecnie wiele osób stosuje w naszym kraju kuchnie na poły wegetariańska, gdzie mięsa występują dość rzadko, a w dodatku w ilościach raczej niewielkich, stosowane jako dodatek do warzyw. Im bardziej różnorodne warzywa, bardziej kolorowe, danie jest bardziej zachęcające, bo przecież liczą się również bodźce wzrokowe. Z kolei różnorodność warzyw zapewnia też odpowiednia wartość posiłku, podanie do dania mięsnego bukietu warzyw znakomicie poprawia przemianę materii, wpływa dobrze na trawienie produktów mięsnych. Bardzo dobrze harmonizują się na naszych stołach kotlet schabowy z ziemniakami z wody i surówka z kiszonej kapusty lub wieloskładnikowa, a dodatkiem jednak takiej kapusty. Z kolei gulasz mięsny podany z kaszą gryczana lub jaglana, z sosem, znakomicie będzie smakowa z dodatkiem sałatki, w skład której wejdą kiszone ogórki lub grzybki marynowane.

    Comments are closed.