Najnowsze komentarze
    Na temat
    • Skromnie ale zdrowo czyli gdzie się podziały dobre nawyki żywieniowe
      Twierdzi się że dawniej było gorzej. Warto przeanalizować taki wniosek podając za przykład kuchnie. Kiedyś człowiek to co zagospodarował wkładał do garnka. Powstały skromne ale pyszne potrawy. Dzięki produktom naturalnym …
    • Organizacja wesela tanio małopolskie
      Wymarzone wesele. Ślub i wesele to wyjątkowy i niepowtarzalny dzień w życiu każdego człowieka. W tym magicznym dniu, wszystko musi być idealne i dopięte na ostatni guzik. Jednak para młoda …
    Listopad 2018
    P W Ś C P S N
    « sty    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  

    Nie od dziś jest wiadomo, jak ważne dla zdrowia każdego człowieka jest spożywanie dużej ilości warzyw, niezależnie od tego, z czego składa się jego główne menu. W polskiej kuchni rola warzyw jest coraz bardziej doceniana, chociaż w kuchni staropolskiej takie warzywa jak marchewka czy brokuły nie były obecne w dużym stopniu. Obecnie wiele osób stosuje w naszym kraju kuchnie na poły wegetariańska, gdzie mięsa występują dość rzadko, a w dodatku w ilościach raczej niewielkich, stosowane jako dodatek do warzyw. Im bardziej różnorodne warzywa, bardziej kolorowe, danie jest bardziej zachęcające, bo przecież liczą się również bodźce wzrokowe. Z kolei różnorodność warzyw zapewnia też odpowiednia wartość posiłku, podanie do dania mięsnego bukietu warzyw znakomicie poprawia przemianę materii, wpływa dobrze na trawienie produktów mięsnych. Bardzo dobrze harmonizują się na naszych stołach kotlet schabowy z ziemniakami z wody i surówka z kiszonej kapusty lub wieloskładnikowa, a dodatkiem jednak takiej kapusty. Z kolei gulasz mięsny podany z kaszą gryczana lub jaglana, z sosem, znakomicie będzie smakowa z dodatkiem sałatki, w skład której wejdą kiszone ogórki lub grzybki marynowane.

    Comments are closed.